Összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat termékeinkkel kapcsolatban.
Termék konfiguráció módosítás, billentyűzet matricázása, alap programok telepítése. Megoldható?
Igen természetesen, rendelésnél a megjegyzés rovatban kell feltünteni a "kívánságokat" amit mi teljesítünk :)
Mi az a digitális licensz?
A laptopok, és asztali számtógépek 90%-a Windows 10 Pro/Home digitális licensszel rendelkezik. Azaz az alaplaphoz van hozzárendelve egy kulcs, (amivel a vevőknek semmi dolguk nincs) Akárhányszor újratelepíthetik az adott eszközt, az amint internetre kapcsolódik automatikusan beaktiválódik.
Amihez nincs digitális licensz, azoknak a licensz kulcsa megtalálható a házon, laptop esetében az alsó burkolaton, vagy az akkumulátor alatt.
Windows 11-el is minden esetben kompatibilisek ezek a kulcsok!
Használt laptopok és számítógépek, alkatrészek amit árulnak?
Igen. Amennyiben új a termék azt jelöljük.
Termékeink mind hibátlan tesztelt, üzleti kategóriás laptopok, számítógépek és alkatrészek.Amennyiben ettől eltérő a termék azt jelöljük ( pl.Értékcsökkent termék)
Operációs rendszer telepítve van a számítógépekre, laptopokra?
Igen, ahol nincs azt jelöljük a leírásban ( pl: félkonfigok)
A hálózati tápkábelt,adatkábelt és töltőt is tartalmazza a csomagom?
Laptopokhoz hálózati töltőt és tápkábelt igen.
Monitorok,számítógépek mellé hálózati tápkábelt, adatkábelt nem mellékelünk, külön megvásárolható
Tetszik egy termék,de nem azzal a konfigurációval szeretném,van arra lehetőség,hogy azon változtassunk?
Igen! Minden termékünk tetszőlegesen kérhető. .
Lépjen velünk kapcsolatba.
Melyik futárszolgálat szállítja ki a csomagom?
A csomagot MPL futárral, Foxposttal, és GLS-el szállítjuk
Van lehetőség személyes átvételre?
Igen.
Mennyibe kerül a szállítás?
A pontos árakat az ÁSZF-ben megtalálja
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
1-2 munkanap alatt kézhez kapja rendelését, a megrendeléstől számítva.
Milyen fizetési módok vannak
Készpénzes,kártyás utánvét (A csomag átvételekor készpénzben vagy kártyával fizet a kézbesítőnek)
Fizetés banki átutalással Miután megtörtént a megrendelés, a visszaigazoló email tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. Utalásnált a rendelés számát kell megadni a közlemény rovatban. Amennyiben díjbekérőt kér, kérem jelezze felénk.
Barion fizetés
Mi az a Barion fizetési mód?
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházakban, mobil alkalmazásokban.Ennek technikai hátterét a Barion Payment Zrt. szolgáltató biztosítja.
Elfogadott bankkártyák: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro vagy American Express.
A bankkártyás fizetésnek számodra nincs plusz költsége, az teljesen díjmentes. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, így sem most és sem a jövőben nem szükséges külön költséggel kalkulálnod.
Rendelésemet tudom módosítani ha már véglegesítettem?
Igen, ebben az esetben fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, és jelezd felénk.
Tel.:+36308472229
E-mail:baloghdenes04@gmail.com
Milyen számlát állítanak ki a vásárlásról?
27%-os áfatartalmú számlát adunk minden vásárlásról
A számlát elektonikus útón, emailben küldjük minden esetben, ha nem találja az elsődleges mappában, a Promóciók/Spam mappában lesz.
Milyen garancia vonatkozik a számítógépekre és laptopokra?
Minden használt számítógépre és laptopra 6-12-24 hónap garanciát vállalunk. ( a leírásban ez fel van tüntetve )
A garancia kizárólag a készülék rendeltetésszerű használata során keletkező mechanikai meghibásodásokra érvényes, mint pl. alaplap meghibásodása,készülék nem kapcsol be, stb.
A készülékre továbbá 14 nap pénzvisszafizetési garanciát is vállalunk. Ha bármilyen okból nem vagy elégedett a készülékkel, indoklás nélkül visszaküldheted és mi visszatérítjük az árát. Az összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatérítjük. A fogyasztó viseli az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A Somogy PC azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Ügyelj arra, hogy a készülék és a tartozékai is a vásárláskori állapotukban érkezzenek vissza hozzánk. Bővebb tájékoztatásért kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Mire NEM vonatkozik a garancia
Használatból adódó sérülések
A Termék rendeltetésének nem megfelelő illetve nem szokásos használatából eredő meghibásodásokra
A helytelen használatból, balesetből vagy hanyagságból eredő meghibásodásokra és károkra és a nem kompatibilis eszközökhöz történő csatlakoztatás esetén.
A helytelen használatból, karbantartásból, módosításból, jogosulatlan vagy módosított, illetve megváltoztatott szoftver-alkalmazásból eredő hibákra vagy károkra. Továbbá környezeti hatás pl. víz, nedvesség, szélsőséges hőmérséklet, természeti állapot vagy hirtelen változások ezekben a körülményekben, korrózió, oxidáció, jogosulatlan kezelés, helytelen berendezések, élelmiszer- vagy kiömlött folyadékok általi károsodás, vegyipari termékek hatása.
A termék hibáját túlfeszültség, hálózati hiba, elemi kár okozta.
További kérdése van?
Vegye fel velünk a kapcsolatot